szukaj:
z ostatnich:

Noworoczna Magia Magla!

1 / 12 Następne »
następne

Cotygodniowy przegląd prasy kolorowej Marii Czubaszek

Serdecznie witam i zapraszam na pierwszy w tym roku tendencyjny przegląd prasy kolorowej i tabloidów, w którym między innymi:

- Kaja Śródka nie chce znać Szyca…
- Marta Żmuda-Trzebiatowska wozi się sama…
- Rysiek Lubicz kiedyś wyśmiewany, dziś opłakiwany…
- Katarzyna Cichopek niezatapialna...

napisał wczoraj "Fakt", komentując jej w i e l k i (zdaniem tegoż "Faktu") powrót… jako jednej z prowadzących sylwestrowy koncert Polsatu.



Powrót do artykułu

oceń
26
13
Podziel się
1 / 12 Następne »


Opinie

Ocena: 0 [0]
~jola [2012-01-08 17:59]

cichopek
a ta juz nie wie jak zarabiac kase, dziwie sie mocno i podziwiam tych ktorzy ja biora przeciez ona jest do niczego !!!!

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~ZYGA. [2012-01-08 17:25]

Ostatni taniec hohoła .
Gdy by do tego doszło to ja skacze z 10 ego piętra trudno.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Apelnaum Szmul [2012-01-08 16:25]

Pane
Majewske to bardzo szacowne osobe.Tylko czego one sie wstydzi pejsów?Szalom.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~ola [2012-01-08 16:22]

Majewski
powinien zatańczyć z HGW.Była by bardzo piękna para.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Blumbaum Jose [2012-01-08 16:20]

Czy
szanowne pane Majewske zna Ijdisz?

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Iwona [2012-01-08 16:16]

a co pani Kasia w reku ma?
A CO ONA TRZYMA W REKU? czy ona nie moze przezyc jednego dnia bez trzymania w reku?

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Bdg [2012-01-08 16:05]

:(
No i co panie Majewski :tonący brzytwy się chwyta!!!

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Wa-wa [2012-01-08 15:20]

ohydztwa

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~bjz [2012-01-08 15:13]

Ogolnie to jestescie wyjatkowo zlosliwi
bo co macie do zarzucenia Kasi Hakie.Mila,dobrze sie prowadzi to wiec o co chodzi /

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~edek [2012-01-08 15:08]

mordy
Majewski ale do tańca z Tworkami.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~desperado [2012-01-08 14:38]

cyrk
meler wyglasz jak menel brudny romieeeeeeee

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~lider [2012-01-08 14:37]

żenada
Majewski skacze jak małpa za grubą kase w reklamie PKO. Zamiast jego proponuje zatrudnić faktycznie małpe zrobi to lepiej i taniej bo za banana.. zal mi go co to z siebie zrobi za kase??????????????????????

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~yoko [2012-01-08 14:13]

przygłupiasty uśmiech Kasiuni
mam nadzieję, że tytuł wystarczy. Ta para to juz popłuczyny od kilku lat. Ani śmieszni ani błyskotliwi.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~yoko [2012-01-08 14:13]

przygłupiasty uśmiech Kasiuni
mam nadzieję, że tytuł wystarczy. Ta para to juz popłuczyny od kilku lat. Ani śmieszni ani błyskotliwi.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~yoko [2012-01-08 14:13]

przygłupiasty uśmiech Kasiuni
mam nadzieję, że tytuł wystarczy. Ta para to juz popłuczyny od kilku lat. Ani śmieszni ani błyskotliwi.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~yoko [2012-01-08 14:12]

przygłupiasty uśmiech Kasiuni
mam nadzieję, że tytuł wystarczy. Ta para to juz popłuczyny od kilku lat. Ani śmieszni ani błyskotliwi.

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~jan [2012-01-08 14:11]

Majewski
Nigdy tego nie ogladałem to prostackie dla Rycha

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~Zeniu [2012-01-08 14:10]

hehehe
...jak to co robi ??? Siorbie dzidy i przyjmuje strzały w migdały :)

odpowiedz

Ocena: 0 [0]
~mario [2012-01-08 13:13]

prosimy zakończyć tę żałosną tandetę!!!!!prosimy

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Ocena: 0 [0]
~borygo [2012-01-08 13:41]

wąska Kaśka
No, no, nooo... Katarzyna się wylaszczyła, że hej! Ten jej nerwusik Marcinek, musi pewnie teraz obgryzać paznokcie u nóg z nerwów myśląc, co też Kacha robi, gdy spóźnia się do domu.

odpowiedz