Najlepsze dźwięki krążą po Polsce. soundcore by Anker wyrusza w trasę z Żywiec Męskim Graniem
Trasa Żywiec Męskiego Grania nabiera rozpędu. Za nami – wypełnione najlepszą polską muzyką – występy w Żywcu, Poznaniu i Gdańsku, trwają koncerty w Szczecinie, a przed nami Wrocław, Kraków i Warszawa. Podczas tegorocznej odsłony trasy uczestnicy mogą korzystać ze specjalnych stref marek soundcore i Anker, w których m.in. bezpłatnie i bezpiecznie naładują swoje smartfony.
Żywiec Męskie Granie to najpopularniejsza muzyczna trasa w Polsce. Bez koncertów, na których już od 15 lat występują największe gwiazdy rodzimej sceny i które gromadzą setki tysięcy fanów, nie sposób wyobrazić sobie wakacyjnych miesięcy. Coroczne ogłoszenie harmonogramu, line-upu, członków orkietry Żywiec Męskiego Grania i nowego hymnu to wydarzenia elektryzujące wszystkich fanów muzyki.
16. odsłona trasy wystartowała 27 i 28 czerwca w Żywcu. Na scenie malowniczo położonego Amfiteatru pod Grojcem zaśpiewali m.in. Artur Rojek, Bracia Kasperczyk i Katarzyna Nosowska z Błażejem Królem. Wyjątkowych emocji dostarczył projekt przygotowany specjalnie na tegoroczną trasę – Zalewski X T.Love. Publiczność usłyszała największe przeboje zespołu T.Love w interpretacji Krzysztofa Zalewskiego, z kolei Muniek Staszczyk wykonał hity Zalewskiego.
Tę wyjątkową muzyczną kolaborację będzie można podziwiać podczas wszystkich koncertów Żywiec Męskie Granie 2025. Trasa właśnie dotarła do Szczecina (25-26.07), a przed nami jeszcze Wrocław (1-2.08), Kraków (8-9.08) oraz finałowa Warszawa (22-23.08).
Taneczne popisy w strefie soundcore
Koncerty Żywiec Męskie Granie to nie tylko okazja, aby posłuchać na żywo ambitnej polskiej muzyki, ale też możliwość skorzystania z wielu atrakcji. Jedną z nich jest specjalna strefa marki soundcore. Producent wysokiej jakości słuchawek i głośników jest oficjalnym technologicznym partnerem tegorocznej trasy.
W Żywcu i Poznaniu strefa soundcore już od pierwszych minut zapełnia się festiwalowiczami. Zainteresowaniem cieszy się zwłaszcza interaktywna mata taneczna, na której uczestnicy wspólnie podejmowali wyzwania, gorąco dopingując siebie nawzajem. W strefie soundcore rozdawany jest festiwalowy hit – świecące gogle. Uczestnicy noszą je na parkiecie, stając się jedyną w swoim rodzaju częścią kolorowej, tętniącej życiem oprawy wydarzenia. Podczas festiwalu w strefie soundcore można zapoznać się z flagowymi modelami słuchawek typu open-ear AeroClip; dokanałowymi Liberty 5, nausznymi Space One Pro oraz głośnikami Bluetooth (Boom 3i, Select 4 Go i Rave 3S).
Warto dodać, że w całej tegorocznej trasie bierze udział specjalny track soundcore, rozstawiony poza strefą festiwalu. To mobilna przestrzeń stworzona z myślą o fanach muzyki, w której można poznać produkty z portfolio marki, a także napić się darmowej kawy i wygrać nagrody w postaci tajemniczych pudełek. Furgonetka pojawia się w centrach festiwalowych miast.
Bezpłatne ładowanie smartfonów
Oblegana przez koncertową publiczność jest również strefa marki Anker – do samodzielnego ładowania urządzeń elektronicznych (w tym bezprewodowego), dostępnego w zamykanych szafkach. Na terenie żywieckiego amfiteatru, w Poznaniu oraz Gdańsku rozstawiono namioty ze stacjami ładującymi (każda z nich pozwala na równoczesne ładowanie aż 256 sprzętów). Tylko pierwszego wieczoru w Żywcu swoje urządzenia naładowało niemal 200 festiwalowiczów.
- Żywiec Męskie Granie to projekt, który doskonale oddaje ducha naszej marki: jest autentyczny, pełen pasji i skierowany do ludzi, którzy cenią sobie jakość muzyki i emocje. Cieszymy się, że możemy być częścią tej trasy, oferując uczestnikom nie tylko nasze produkty, ale też wyjątkowe doświadczenia – podkreśla Conny He, Brand Manager soundcore w Anker Innovations.
- Obecność marek soundcore i Anker na trasie Żywiec Męskiego Grania to innowacyjne i funkcjonalne strefy dla naszych fanów. Dzięki możliwości bezpłatnego ładowania urządzeń oraz muzycznym atrakcjom uczestnicy koncertów mogą oddać się zabawie, wiedząc, że wyczerpana bateria smartfona nie pozbawi ich kontaktu z grupą przyjaciół i znajomych. To partnerstwo doskonale wpisało się w ducha Żywiec Męskiego Grania: nowoczesnego, energetycznego i bliskiego ludziom – dodaje Dorota Nowakowska-Postolko, Senior Brand Manager w Grupie Żywiec S.A.
Wsparcie osób w spektrum autyzmu
Obecność marek Anker i soundcore na tegorocznej trasie Żywiec Męskiego Grania ma także ważny społeczny wymiar. Dzięki nawiązaniu współpracy z fundacją SYNAPSIS, która od lat wspiera osoby w spektrum autyzmu, 2 proc. przychodu ze sprzedaży wybranych produktów zostanie przekazane na rzecz działań fundacji. Zakupy w sklepie internetowym można robić do 30 września 2025 r.
Celem tej współpracy jest nie tylko pomoc finansowa, ale też szerzenie świadomości na temat autyzmu oraz problemu nadwrażliwości sensorycznej, zwłaszcza w kontekście hałasu i dźwięku. Podczas nadchodzących przystanków trasy w Gdańsku, Krakowie i Warszawie odbędą się spotkania z ekspertami fundacji, którzy opowiedzą o wyzwaniach sensorycznych podczas dużych wydarzeń muzycznych i przekażą praktyczne wskazówki, jak bezpiecznie korzystać ze słuchawek i chronić słuch.
Ekspertka fundacji, Izabela Kocyłak, podkreśla, że dla osób borykających się z nadwrażliwością słuchową pomocne mogą być treningi słuchowe, które pozwalają wyregulować sposób przetwarzania dźwięków. Najbardziej dostępnym i najszybszym wsparciem są słuchawki. Urządzenia z aktywnym wyciszeniem i redukcją szumu pozwalają osobom nadwrażliwym odciąć się od nadmiaru bodźców dźwiękowych. Wiele osób w spektrum autyzmu wycisza się i relaksuje, słuchając dźwięków, które są dla nich kojące.
Słuchawki, które mogą pomóc osobom w spektrum autyzmu, można przetestować w strefie marki soundcore podczas nadchodzących koncertów Żywiec Męskie Granie.